GEL KATIL BİZE :)

29 Eylül 2015 Salı

OKULLAR AÇILDI NİHAYET

2015-2016 eğitim öğretim yılı gecikmeli de olsa başladı nihayet. 
Evde olmayı, uzun uzun kahvaltı edebilmeyi , dikiş dikip örgü örmeyi çok sevsem de , çalışmayı evden çıkmayı, çalışırken oluşan disiplin ve düzeni özlüyorum galiba. 

Her eylül döneminde heyecan sarıyor beni. Eskiden de böyleydim. Okul üniformamı hazırlar, sabaha kadar bakıp heyecandan uyuyamadım. 
Pazar gecesi de öyle oldu. Eşim eve sığmıyorsun , kaç yıldır aynı heyecan. İlkokula mı başlıyorsun dese de ben bu heyecanı yaşamayı çok seviyorum. 
Öğretmen gibi giyinmeyi, sınıfı, öğrencileri, İstiklal marşını , defter kokusunu, yeni açılmış kalemleri, kolumda kitaplar derse gitmeyi, teneffüslerde koşturarak aldığımız çayları özlüyorum. 
Çalışınca daha düzenli oluyor hayatım. Evdeyken ertelediğim kahvaltı saatim 7:00 oluyor, öğle yemeğim, evin düzeni, pratik iş yapma becerisi gelişiyor Zaman dar olunca. 
Ben hep öğretmen olmak istedim.küçükken sorarlar ya büyüyünce ne olacaksın diye. Yanıt hep aynıydı. Anne - öğretmen olucam ben. 
Çok şükür ki ikisinde oldu. 
Hani aşık olduğunuzda yüzünüzde durduramadığınız bir tebessüm olur ya, işte pazartesi günü öyleydim. Ağzımı kapatamayan ve sürekli gülümseyen bir ben vardı uykusuz olmama rağmen. 
Bazı arkadaşlara baktım, okulu özlememiş, hala uyanamamış,motivasyonsuz ve bezgin görünüyorlardı. Eminim her okulda vardı böyleleri. 
Ben her zaman , bişey Nasıl başlarsa öyle gider fikrine yatkın biriydim . O yüzden yüksek enerji ve motivasyonla başlamaya çalışıyorum her işe. 
Ne yaparsan yap aşk ile yap diyor ya şarkıda . İnanıyorum yürekten ...
Örnek olmak, onlara olumlu duygular aktarabilmek, öğrenebilmek ve Sevgi'yi hissettirebilmek gerek. Öğrendiklerini unutsalar bile, kendilerini Nasıl hissettiklerini hiç unutmazlar . Hatırlayın ilkokul günlerinizi. Öğretmeninizin davranışları, size olan ilgisi dün gibi aklınızda değil mi? 
Hammaddemiz insan yavrusu ...bunu unutmamalı. 

Bu yıl yine farklı projeler var aklımda. Onları sevindirip heyecan verici projeler.
Mandala ağacı yaptırmak istiyorum, şu yeni çıkan boyama kitaplarından fotokopiler çekip onları boyatmak istiyorum. 
Farklı çalışmalar yaptırıcam.
Ve yine keçe kursu açıyorum.VELİLERİMİZE yönelik ve tamamen ücretsiz. 
Ekimden Hazirana kadar devam edicek kursumuz.  
 Yoğun geçecek bu yılda. Ama yine güzel işler yapıcaz kısmetse
Karşınuzdaki insanlar istekliyse, çok daha büyük keyif veriyor öğretmek. 
Hepimiz için başarılı ve Mutlu bir eğitim yılı olsun. 











3 yorum:

  1. Hayırlı olsun. Aynı heyecan bende de olur her yıl, kalbim yerinden çıkacakmış gibi gelir adeta...

    YanıtlaSil
  2. Yeni eğitim öğretim yılı hayırlı uğurlu olsun.

    YanıtlaSil