GEL KATIL BİZE :)

14 Eylül 2015 Pazartesi

PAZARTESİ DEDİĞİN...


Günaydın.. 
Okullar açıldı derken tekrar tatile girmiş öğretmen modudur kendileri. 
Turizmin eğitimden önemli olduğu Türkiyem daha nelere gebe bilinmez. Bunca yıllıköğretmenlik hayatımda ilk kez böyle bir durumla karşılaştım. 
Heyecan ve hevesle başladık 1 eylülde. En azından bendeki durum buydu. 
Hazırlandım, derlenip toplandım. İşimi özledim. 

Ve böyle musmutlu gittim okuluma. 
Herkes birbirini özlemiş. Sohbetler , kucaklaşmalar... (Uyumu çok güzel bir atmosferi var okulumuzun çok severek gidiyorum işe) 
Sonra çay kahve sohbetleri

Fotokopi odası muhabbetleri...
Ev gezmeleri... 
Arada beslenme , akıllı tahta eğitimleri ile iki hafta geçti gitti. 
Şimdi 11-28 eylül arası yine tatildeyiz. 
Turizmi canlandırmak isterdik ama evin beyi çalışıyorsa, izni bitmişse, anne oğul farklı projeler üretiriz diyerek rahatlamaya çalışıyoruz. 
Bir yanım anneme gitsem diyor İzmir'e, diğer yanım üretim için güzel fırsat , otur yeni ürünler çalış diyor. 
Tarhanamızı , domatesimizi , güneşte ege usulu salçamızı yapmış annecim de bizi bekliyor. 
Ne yapsam bilemedim. Okullar açılmadan bi Ege havası iyi gelmez mi ? 
Tire tostu yer, izmir tulum peyniri alır, bir iki kilo Tire köfte stoklar, konservemi salçamı ,tarhanamı sırtlanır gelirdim. 
Şansıma birde keşkek bulursam değmeyin keyfime. 
İşte bugün kafamdaki düşünceler bunlar. 13 günlük tatile neler sığdırabilirim düşünceleri... 
Haberlere gelince , boğulan mülteciler, şehit haberleri, saldırılar, kanlı videolar... Artık her gün gösterilip milletimin alışmasını sağlamaya çalışan bir gündem . Mide ağrıları, sinir buhranları geçiriyorum izledikçe. Canım dayanmıyor. Sorguluyorum, birey olarak ne yapabilirim ülkem için , gelecek nesiller için diye. Çalışmak , çalışkan olmayı öğretmek, bilinçli nesiller yetiştirmek geliyor ilk olarak aklıma.  
Kendi kabuğuma çekilip içimi ferahlatmaya çalışıyorum sadece. 
İçimi sorarsanız çok üzgün ve endişeliyim. 
Bir ışık süzmesi bulup ondan beslenmeye çalışıyorum. Umud etmeyi hiç bırakmadan yaşamaya devam ediyorum. 
Evladım için ve nice evlatlar için endişem büyük. 
Hayırlara erdirsin allahım. 
Birliğimizi beraberliğimizi bozamasın hiç bir olay.  Aydınlık olsun geleceğimiz. 
Dualarımdasın Türkiyem... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder