GEL KATIL BİZE :)

11 Aralık 2015 Cuma

SAYENİZDE ....

Küçük şeylerden mutlu olma dünyası benim dünyam. 
Yüzümün gülmesinden çok , başkasının yüzünü güldürmek, içindeki kuşu kanatlandırmak motive ediyor beni. 
Sevinçlerim bi dolu. Her hücremdeler sanki. Aklıma bir fikir düşse, bir heyecanlanıyorum ki sormayın. Kanım akmıyor da damarlarımda zıp zıp zıplıyor sanki. 
Aklıma geleni uygulamak için pek uzun bir süre tanıyamıyorum kendime mizacım aceleci. 
Ve gerçeğe dönüştürdüğümde hedeflediklerimi, ters düz taklalar atıp, kanatsız uçabilecekmişim gibi hissediyorum. 
Kimselerin gözlerinde bulut görmek istemiyor ruhum. 
Hemen bi yardım eli uzatasım, moral veresim, sarıp sarmalayasım geliyor. 
O üzgün yüzünü avuçlarımın arasına alıp, gözlerine bakıp, sen değerlisin , üzme kendini demek istiyorum. 
Sanırım bunu kendime de yapıyorum. 
Kıyamam bana dediğim oluyor. Sonra diyorum ki, ömür bu ,ne kadar süreceği belli değil. Hık der gidersin , üzüldüğün anlara yanarsın diyorum. 


Birde sorun odaklı yaşamayı sevenlerden değilim. Sorun mu oldu? Olumsuz bişey mi geldi başına? Olmuş artık dövünsen de yok hiç faydası. Çözüm ara ,bul ,uygula ! diyor benim duygularla mantık bir araya gelerek. 
 O yüzden pek durmuyorum olayların üzerinde. Yaşanacak güzel şeylerin hatrına ilerle Elifçiiiiiiik diyorum kendime. 



Öyle bi müzik ile, bir lokma çikolatayla bile mutlu olurum ben valla ...
Bir de birilerine azıcık faydam dokunsa 
deli olurum sevinçten. 
Bi de çok severim beeee. Her şeyi ama. İpin rengini severim, çaydanlığın şeklini severim, sevdiklerimin kirpiklerini severim, yoldaki kediyi , daldaki kuşu, öğrencideki bakışı severim. Evimi temizlerim, koltuğu halıyı severim. Ayy deliii demeyin ... 
Diktiğim , ördüğüm bişeyi, okşaya seve yaparım . Öyle sert sert bakarak değil. 
Velhasıl herşey güzel görünüyor gözüme işte. Sen de yaşama sevinci , ben diyeyim  anomali . Ortada buluşuruz. 
Şimdi şu aralık ayı var ya, 
Heyecanlı ay vesselam. Bi kere renkleri vuruyor beni. 
Sonra telaşı...
İnsanlardaki umut hali. 
Geçmiş yılın kötümserliği varsa , yeni yılın eşiğinde bırakıverme fikri. 
Hediye paketleri, ışıklar, aşıklar, yeni planlar.....
Öyle gevur adeti falan diye üzerime çullananlar da var tabii ama ; benim için yeni yıl, 
Yeni hedefler, yeni süprizler, hayaller, adımlar demek. Bilmediğim birşeyleri bana Sevgi'yle yaklaştırıyor demek, yeni tecrübeler , deneyimler, öğretiler ve dersler demek. Beni bi tık daha yukarıya çekip olgunlaştıracak, farkındalığımı arttıracak, hoşgörümü yükseltecek yeni bir zaman dilimi demek. 
Yeni insanlar, yeni güzel yürekler demek. 
Allah'a çok şükür ki hiç kirli yüreği olan insanlarla can ciğer yapmadı beni. 
İşte böyle .. İçim yine coşkulu. Milyon tane fikrim var aklımda. Kimi gelip geçiyor, kimi kalıp , gerçeğe dönüşeceği günü bekliyor. 
Kolay demoralize olmuyorum ben. Yenilen pehlivan güreşe doymazmış ya, inadım inat, başarana kadar devam diyor içimdeki inat kız . 
Yorulmuyor muyum derseniz ; yoruluyorum inan ki, 
Ama uyuyunca geçer deyip , ha gayret diye diye dik tutuyorum kendimi. 
Bi gün bi yerde en büyük ,sürpriz paket çıkıvericek karşıma diye inanmışım bi kere. İşte o büyük şans yoluma çıkana kadar, yürürüm , koşarım, emeklerim belkide. Ama vazgeçmem ben. Te böyle biriyim işte. Anla ne kadar yürekten inandığımı. 
Bu yolda , yanımda olan , yolumun kesiştiği, destek veren, emeğime değer görüp ürün talep eden, tanımadan sevdiğim sanal alemin gerçek dostları, sırtımı sıvazlayan, yaparsın sen diyen, tıkandığım yerde el uzatan herkesin bu mutlulukta payı var. 
Çok seviyorum hepinizi. En çokta iyi niyetli olanları. 
Yaz yaz bitmez bendeki ruh hali. Sadece diyeceğim şu ki, bedenime sığmıyor bendeki sevgi...





3 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsınız içimizdeki kıpırtıyı daha doğrusu coşkuyu. Bir çırpıda okuyuverdim.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar hayat dolu bir insansınız. Sizin yazdıklarınızı okumak benim için o kadar keyifliki. Okudukça çok mutlu oluyorum adınıza. Ne güzel bir bakış açınız var.

    YanıtlaSil
  3. Elif hanım ben hep hayatın olumsuz taraflarını görüyorum. Her şeyi kendime dert ediniyorum maalesef. Kendimi üzüyorum. Keşke sizin gibi insanlar daha çok olsa. Etrafına neşe saçsa. Bu arada ben de öğretmenlik okuyorum. Meslektaşız :)

    YanıtlaSil