GEL KATIL BİZE :)

18 Aralık 2015 Cuma

UZAY PASTANESİ


Bursa'da bir uzay var ki ... 
Bursa'da yaşayanlar, Bursa'ya yolu düşenler mutlaka bilirler ki Bursa'nın bir Uzay pastanesi var. 
Eskiden çiftlerin buluşma noktası olan , Altıparmaktan geçerken uğramadan geçilmeyen, dondurması için bir kaç durak erken otobüsten inilen bir pastane düşünün. 
Her gittiğinizde limonata ikram edilen , güler yüzlü personeli ile , hanımefendi , beyfendi diyerek hitap edilen bir pastane. 
Bizim bağımız da eskilere dayanır. 
Dondurmasını tek geçerim, her özel günümüzün, özel olmayan ama Can'ımızın tatlı çektiği her anın kurtarıcısıdır yıllardır.
Hangi ürününü anlatayım bilmiyorum ki nereden başlayayım? 
Lezzeti hep tam not almıştır biZden. 
Tazeliği için yemeniz lazım anlatamam . 
Bir de gününde ve saatinde hazır olan doğum günü pastaları var tabi size özel . 
Nişan ve söz çikolatalarım da uzaydandı mesela. Gümüş gondolumu kullanıyorum hala. 
Geçtiğimiz günlerde, 
Bir blog yazarı olarak Uzay Pastanesinin daveti üzerine, 5 çayına gittim. 


Hazırlanan loca, sofra, dekor, detaylar ile çok hoş bir ambiyansa adım attım. 
Benim gibi bursalı blog yazarı arkadaşlarım da oradaydı. 
Sıcacık karşılandık... 


İsmimize özel yerlerimiz ayrılmış, bizi baştan çıkaracak, diyet bozduran tatlılar hazırlanmış, iştahımız tetiklenmişti. 





Uzay pastanesi kuruluşundan, neden Uzay adı konduğuna, lezzet sürekliliğinden, her ürünün reçetesine kadar detaylıca konuştuk. Uzayın 
İkinci nesli HanifeHanım   bize bu bayrağı Nasıl ve hangi düstur ile devraldıklarını anlattı. 
Dürüstlük ilkesi ve yediğimiz gıdanın kalitesini en az bizim kadar önemsediklerinden bahsetti. 

Her yeni gelen ürün bir basamak daha lezzetliydi. 
Yeni tarifler, yeni tatlılar ve yeni kuplar...
Hepsini tek tek tattık...


İşte yukarıda gördüğünüz o pasta var ya, efsane bişey. Benim favorim oldu, portakal aromasının çikolata ile buluşmuş haline , birde kıtır kurabiye kırıntıları ekleyin, hayal edin lezzeti desem de , yok yok gidip deneyin. Ancak o zaman beni anlarsınız. 


Muzlu pasta sevenleri de böyle alalım...


Bademli pasta yenilerden. Eğer hafif tatlılar benim tarzım değil diyorsanız , ağız dolusu ""Pasta yedim ""sözcüğünün içini dolduran pasta budur. 
 Tabi biz bunları yerken zihnimize , salatalık havuç yiyormuşuz gibi yalanlar söyledik. Kalorisini 0 algılasın diye. 
Çünkü bunca güzellik karşısında "ayyyy diyetteydim ben "diyecek irade yok bende. Yedim ve pişman değilim. 

Bir de minik kup tatlılar vardı ki, beyaz olan magnolia tadında, hafif ve bisküviliydi
Diğeri ise vurucu ...


Bizleri dostça karşılayan DilhunHanım'a, sıcacık atmosfer için Uzay pastanesine  , 
Hanife Hanım'a, servis titizliği ve zerafeti ile pastane personeline teşekkür ederim. 

Yoğun niş temposunun içinde bana çok iyi geldi davetiniz. 

Orada sizinle olmaktan mutluyduk, tatlarınızla mutluluğumuzu katladınız. 




Yılbaşı konsepti ile erken yılbaşı kutlaması oldu bizim için. 
Zarif hediyeleriniz için teşekkür ederiz. 
Açtığınız her şube ile bizlere daha da yakın olduğunuz için mutluyuz. 
Başarınız ve lezzetiniz daim olsun. 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder