GEL KATIL BİZE :)

20 Ocak 2016 Çarşamba

ÖMÜR BOYU MUTLUKUK GARANTİLİ

Çok Sıcak soğuk demeden koşa koşa gideceği işleri olsa keşke insanların, yapacağı iş için sabahı zor beklese, hiç yorulmasa, üşenmese, istekle şevkle yapsa, yaparken sonucu bekleyen heyecanla çarpan bir kalbi olsa keşke. 
İşte ben böyle çalışıyorum. 
Sabah olsa, atölyeye gitsem, hemen başlasam, aklımdakileri uygulamaya çevirsem diye hop hop hopluyorum. 

Bugün de öyle, 
Okullar aşırı buzlanmadan dolayı tatil. Kar hala heryerde. 
Evde oğlumla sıkı bir kahvaltı yaptık. Evi toparla, düzenle, işleri bitir derken saat geçiyor haliyle, sma aklım atölyede bekleyen işlerde. Bir an önce çıkmak istiyorum, 
Ama evdeki sistemi bir gün bozsam, toparlamak güç olacak diye, düzenlemeden çıkmak istemedim.


Ürünleri yaparken kendimi o kişinin yerine koyup o gözle bakmaya çalışıyorum. 
Acaba oldu mu? İçine siner mi? Beğenir mi, derken bi foto gönderip tepkisini ölçmeye çalışıyorum, içinize sinmeyen bir yer var mı diye soruyorum , eğer yanıt "size bırakıyorum" oluyorsa, değmeyin keyfime, çok daha doğal ve değişik çalışma şansım oluyor. Biz tasarı üzerine çalışanlar, aynı şeyi iki üç kez yapmayınpek sevmiyoruz, her defasında kendimizi aşmak için hep birbtuk ötesini düşlüyoruz çünkü.

O yüzden Relax çalısınca çok başarılı işler çıkıyor. 

Geçenlerde Neva Hanım aradı beni. İnstagram hesabımdan ulaşmış bana. Bursa'da mısınız dedi. Evet dedim, görüşme ve röportaj talep ettiler, bende zevkle kabul ettim. 
Geldiler küçük bi sohbet tadında yaptık röportajımızı . 
Yakında yayınlanacak ...yine yazarım size tarih ve saatini. 


Yurt dışı seyahatlerimde en çok insanların bahçeleri, kapıları ve pencere önü dekorları dikkatimi çekiyor. Çok hoş ve estetik gerçekten. Almanya'yı bu konuda çok daha ileri buldum. 

Beni baktıkça Mutlu eden , heidinin evi gibi masallara götüren evlerle doluydu. Kapılarında, bahçelerinde gördüğüm her detay ne kadar evlerinde Mutlu olduklarının göstergesi gibiydi. Birazda algıda seçicilik tabii.

Bu görsel şöleni keşke bizde bahçelerimizde balkonlarımızda yaşatabilsek. Ancak çok katlı binalarda yapabileceklerimiz tabiki sınırlı oluyor. 


Ama gönlü de yatan tabiki böyle bir ev.
Evrene gönderdim dileğimi. 

İşte bu renkliliği, dekoru, armoniyi sevdiğim için , işime de bu ahengi yansıtmak, şipşirin ve Mutlu edici ürünler yapmak istiyorum. 
Kapınıza yada pencerenize asacağınız , çelenkler, paspaslar, dekor ürünleri ile Mutlu olun, ve kapınızdan geçenlerde hayran olsun istiyorum. 

Her gittiğim yerde, kendi ilgi alanım ile ilgili yerleri araştırıp gitmek, görmek içinçaba harcıyorum. Hollanda da bulduğum bir çiçekçiden kucağımda getirdiğim çelenkler , çiçekler oldu. 
Evimde , odamda, ofisimde, arabamda yani gözümün değdiği her yerde beni Mutlu eden sevindiren, hiiii dedirten bişeyle görmek enerjimi yükseltiyor.

İçimdeki çoşku ile bende sizi sevindiren ürünler yapıp sizlere ulaştırmak istiyorum. 

İşte enerjimin, motivasyonumun , isteğimin  sırrı bu. 
Güzellikler içinde yaşamak ve elimin uzandığı her yere bi mutluluk sebebi gönderebilmek. 
Ürün garantisi hakkında yazmak istediğim bir not var ki; 
Her ürün, sevgi, içtenlik, enerji, şevk ve istekle,hoş müzikler eşliğinde ve pozitif duygu haliyle,  yüzünüzdeki tebessüm hayal edilerek üretiliyor. İşte bunun garantisini veriyorum. 
Sevgi'yle kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder