GEL KATIL BİZE :)

29 Ocak 2016 Cuma

Oohoooooooo MEVZU DERİN....


Kocaman dünyanın içinde , bölüm bölüm yayınlanan yüz bin dizi film varmış gibi aklımda milyon tane odacık var sanki. 
Anlatsam yeteri kadar ifade edebilecek cümle de yok ki.. 
Ne radyo gerek bana ne televizyon. 
İçimdeki fragmanlar yarış halinde birbirinin önüne geçmek için. 

Derinim , çok derin. İyi şeyler var hep içeride, kin, öfke, nefret , haset duygular yok. Olursa ve hafiften o duygulara meğilettiğimi hissedersem, annemin nasihatı geliyor aklıma. 
" seni ancak sen ıslah edebilirsin içindeki olumsuzluklardan" dediğini der gibi oluyorum. 
Atmosferi ilkbahar, güneşi parlak ve yeşil Çimen kokusu ile yağmurdan sonraki toprak kokusu var içimde. 
Başka bi dünya var.dışarıdan etkilenmeyen. 


    
Korumaya çalışıyorum.bozmadan, kirletmeden öyle kalsın içimdeki keşfedilmemiş dünya.  

Öyle hırslarım yok, en büyük isteğim çevremdeki herkesin gözlerinde bulut , yüreklerinde gam olmasın. İyi geleyim, iyi edeyim, acısını , yarasını sarıp sarmalayıp deva olayım istiyorum hepsi bu. 

Kendi halinde mutluyum, öyle bi başına olmak çok iyi geliyor bana. 
Perdeler açılıyor çe her defasında başka bir sahne başlıyor bi başınayken. 


İşte geceleri herkes uyurken kalkıp kendimi dinlemeyi, içeriye yolculuk yapmayı, ve zihnimin her labirentine bakıp çıkmayı seviyorum. 

Gerçekten benim gibi hisseden kaç kişiyiz yeryüzünde bilmiyorum. 
Derin, hisli, değişik, duygulu,telepatik,empatik,şifacı,Mutlu,heyecanlı,hevesli,kırılgan,güçlü,naif,hassas.... 
Ve daha ismi konmamış bi sürü duygu. 
Kendimi anlamam be kadar sürer bilmiyorum. O yüzden anlaşılmayı çok beklemiyorum. Farklı bi boyut, çizgi herneyse adı , oralarda gezindiğini oluyor. Ve sen göz göze geldiğim, ve sen sohbet ettiğim, içinden geçenleri hissediyorum elimde değil. Seni anlıyorum ve sen bunu farketmiyorsun. 
Hani içinde cızlayan üzüntüler var ya, onlarla konuşabiliyorum. O yüzden hiç kızmıyorum sana, yaptıklarına, söylediklerine... 
Eminim sende , sana öğretileni yapıyor, öğrendiğin gibi yaşıyorsun. 
İnsanların görünmeyen iletken kabloları olmalı. Bir araya geldiğiniz insanların negatif ve pozitif enerjilerini birbirine aktaran. 
Benden tavsiye , negatifi hissettiğiniz anda kabloyu kesin . 
Olumsuzlaşmadan , grileşmeden, puslanmadan, yüzünüzü karanlığa çevirmesine fırsat vermeden dönün arkanızı. 
Sen değerli , özel ve kıymetlisin. Önce bunu kendine söyle, inan ve yaşat. Çevrenden bekleme. Üzülürsün , Mutlu olabilmek için kimseye ihtiyacın yok emin olabilirsin. 
Beni anlıyor musun bilmiyorum, kendini anlamaya çalış, bizim bilmediğimiz bir ben var hepimizin içinde. Kiminin çocukluğu, kiminin gençliği, kiminin yaşı yok. Ve orada seni bekliyor. 




1 yorum: