GEL KATIL BİZE :)

1 Şubat 2016 Pazartesi

İSTANBUL'da BİR SEMT VEFA...


Vefa neydi? 
İstanbul'da bir semt adı mı sadece? 
Zaman öyle bir Zaman oldu ki... 
Vefaya ne oldu? 
Birlikte niyet etmekti geleceğe, birlikte göğüs germek, birlikte tek yumruk olmak, düşerken elini tutmak, nefesi kesilirken nefes olmaktı. 
Bir ömre neler sığıyor değil mi? 
Aşkla başlıyor da, sevgiye, merhamete, dostluğa, dayanağa dönüşüyor. 
Suyun altında gibi yaşam telaşından başını çıkarıp bakınca suyun üstüne, yanındayken özlediğini farkediyor insan. Saatlerle yarışırken, trafikle savaşırken, işe yetişirken bile özlüyorsun aslında. Yanındayken özlüyorsun. 
Büyük şehirlerin, kocamam karmaşasında hayat alelacele geçip gidiyor. 
İşte bu saatlerde, herkes uyumuşken düşünüyorum nelere dayandık, neleri arkamızda bıraktık, nelerle mücadele ettik, maddi manevi ne sınavlara tabi olduk, sağlıkla Nasıl sınandık , Nasıl atlattık diye. Sonra bakıyorum uyurken sana, birde eski fotoğraflara... 
Değişiyoruz, yaşlanıyor muyuz ne? 
Sonra diyorum ki bu değişimin her gününe tanık oldukta, o izleri birlikte edindik yüzümüze diyorum. 
Vefa, yürekte, emekte, sevgide , gayrette.. 
Bugün güneş vardı gökyüzünde. 
Ben güneşe karşı oturdum, sen gölgeye. Ben güneşsiz bırakmasın Allah dedim. Sen sessiz yüzüme baktın, iki dakika sonra sensiz bırakmasın dedin. 
Bir ömür sürsün sevgin, aşkın, merhametin, vefan... 
Bizim için yaptıklarının, yapmak istediklerinin, çabanın şahidiyim. 
Seni anlıyorum , 
Cefada da , Sefada da seninleyim, yoldaşınım ... 
Sen uyu, ben senli dualardayım... 
Kıymet bilenleriniz, sevenleriniz çok olsun. Onların sayıları az, kaybetmeyin, kırmayın. Size kıyamayanlara kıymayın. 
Her fırsatta söyleyin ne kadar değerli olduklarını. Hayat kısa... Sevin sevebildiğiniz kadar. Dünyayı sevgi kurtaracak.  İyi geceler... 


2 yorum:

  1. Vefa neydi acaba çoktan unuttuk sanırım... günaydın :)

    YanıtlaSil
  2. Evet dünyayı sevgi kurtaracak.

    YanıtlaSil