GEL KATIL BİZE :)

9 Şubat 2016 Salı

RENKLİ BATTANİYE ÖRELİM

2. Dönem genel kurul toplantısından çıkıp koşa koşa eve gelmiş Elif öğretmen , ocağa çayını koyup bloğunun başına geçti bile...
Şubat tatiline bir battaniye notu iliştirmiştim buzdolabının üzerine. İpim var tığım var, hava soğuk, kar da var deyip başladım örmeye. Renkler dans etti sanki, ördükçe öresi mi gelir insanın? Geldi vallahi. 

Kimi Zaman bi kek yaptım , kek kokusunda ördüm, kimi Zaman bi bardak boza koydum renklerin yanına ...
Ay bi motif daha, hadi bi tane daha derken şubat tatilinin son günü bitirdim. 
Ponponsuz olur mu deyip bi de gece yarısına kadar ponpon yaptım bi sürü.


Renkleri açıktan koyuya doğru sıraladım. Geçişleri olabildiğince degradeli yapmaya çalıştım. 

Krem rengi mi beyaz mı derken, krem ile birleştirmeye karar verdim.  
İp: Nako Pırlanta 
Tığ: 3 numara tulip marka
Pırlanta ile biraz sert oluyor eliniz sıkı ise. 
Nako süperlana, 
Nako inci
Alize kullanabilirsiniz 

Birleştirme bitince , kenarına sık iğne dolandım bir kaç renk. 
En son ponponları ek yerlerine denk gelecek şekilde tutturdum. 
Ve tatatataaaaaaam işte bitti. 
Köşeye yer yaptım ona. Karşısına geçip seyretmelik oldu inanki. 
Baktıkça Mutlu olunası bişey işte. Bence yaniiii. 
Şimdi sırada ne var derseniz buna uygun kırlentler örüyorum. 
Şubat tatili anısı oldu bu battaniye. 
Evin beyi yeni isimler ekledi bana .ARI KARIM diyor ilmek ilmek örüyorum durmadan diye.  
Neyse ki arı emojisi var 🐝 
Her mesajın sonuna bi arı ekleyip gönderiyor bu ara. 
Üretmek, çalışmak, güzel şey. Birbirimizden etkilenip nelere başlıyoruz değil mi? Sanal alem deyip geçmeyin, ne hobiler kazandırdı bizlere. Zamanında eline tığ şiş almayanlara bile öğretti motif örmeyi, ilmek atmayı. Heveslendirdi bizi. 
İşte o yüzden el birliği ile sarılıverdik hobilerimize, kimi derdini unuttu, kimi Zamanını değerlendirdi. Doğru söyleyin iyi gelmedi mi hepimize bu örgü halleri
😉 
Haydi güzel geçsin haftanız. Renkleriniz bol olsun. ❤️💛💙💜💚💓

3 yorum:

  1. ELLLERINE SAGLIK COK GUZEL RENKLER VE MUNTAZAM BIR IŞÇILIK OLMUS

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık !
    Örmek benim için de tam bir terapi ...

    YanıtlaSil
  3. bende yapmıştım bu modelden bu renklerle çok seviyorum,eline sağlık

    YanıtlaSil