GEL KATIL BİZE :)

26 Mart 2016 Cumartesi

1. YAŞ

Bu Gece şakır şakır yağan yağmurada, sabah serinliğinde mis gibi toprak ve çimen kokusunada çok şükür. 
 Hafta sonunu iple çektim bu hafta. 
Biraz dinlenmek , biraz sadelik , yalnızlık iyi geldi. 

Kalktım güzel bi kahvaltı hazırladım kendime. 
Kırmızı saçlı kadını okuyordum son bir kaç sayfa kalmıştı, onu bitirdim.

Kitap okurken başka başka dünyalara girip, başka Kahramanların rollerini üstleniyorum gibi geliyor. Seviyorum👍🏼



Öğleye kadar evde kendimi dinlendirecek, Relax modda dolandım durdum. 


Öğleden sonrası için planlarımız vardı. 

Hazırlanıp çıktım. 
Ailemizin en miniği 1. Yaşını kutladı bugün. 

Tüm aile bir aradaydık, ve en küçüğümüz bile 1 yalında olmuştu.
Nazar duaları okundu. Milyon kare fotoğrafı çekildi . 
Pastamızı Ayşe teyzemiz Ayşe AktAş kurabiyedendusler hazırladı. 
Herşeyiyle harikaydı. 
Aile olmanın, kardeşliğin. Yaşımız kaç olursa olsun anne babanın yanında yavru olmanın keyfini çıkardık. 
Musmutlu uyuyabiliriz şimdi. 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder