GEL KATIL BİZE :)

25 Mart 2016 Cuma

GÜNÜN ÖZETİ


Baharı bekleyen kumrular gibi ... 
Evet evet baharı bekliyorum heyecanla. 
Kış, soğuk, gri gökyüzü çok benlik bi atmosfer değil inanın. 
Kat kat giyinmekten, üşüyüp kendimi sıkmaktan, sabahın ayazında evden çıkmaktan hoşnut olduğum söylenemez.

Hep bi motivasyon halleri. 
Ha gayret Elif, evden çıkana kadar bu ahestelik, çıkınca gün başlayıp bitiverecek. Aman haftayı yarıladık bile, nisana ne kaldı ki, bak ağaçlarda da bahar havası . OH misss 
Diye diye geçiriyorum kış aylarını.
Sonra şükredecek çok şey vaaar deyip susturuyorum kendimi. 
Anı yaşamaya, Mutlu olunası ne varsa payımı almaya çalışıyorum.


Atölyede çalışırken gözüm takıldı, kalkıp baktım , biri Dilek'lerini asmış dala. O bile Mutlu etti beni.


Orkidelerimi kapakı balkonuma koymuştum. Biraz ihmal ettiğimi de söyleyebilirim. 
Arkadaşım Gül, izin versen açacak bunlar deyince içeriye camın önüne aldım. 
Gerçekten de açmak istiyorlarmış. 

Tomurcukları gördükçe sevinip, eğilip öpüyorum onları. 
Şimdi yorgunum, hem havadan, hem koşturmacadan. Haftalar öyle hızlı geçiyor ki , ben Zaman'la yarış halindeyim. Trafik , süre, görüşmeler, işler, siparişler , dersler... 
Hepsi benim tercihim. 
Bunu kendime tekrarladığımda şikayet etmemelisin Elif diyorum. 
Zaten şikayet değil benimki naz naz ... Valla Naz. Öyle biri gelip kıyamam sana dese geçicek zaten. 
Mutlu hafta sonları. Öperimmm göz kapaklarınızdan ...









1 yorum:

  1. Baharla herşey uyanır. Yeniden diriliştir. Bu diriliş hepimizi etkiler. Bir tomurcuk bile hayata dair bir tebessümdür.

    YanıtlaSil