GEL KATIL BİZE :)

28 Mart 2016 Pazartesi

LUNAPARK DEYİNCE SADECE MUTLU OLUNURDU ESKİDEN.


Lunaparkta canlı bomba patlıyor, çoçuklar, kadınlar ölüyor.. 
Amaç? Hedef? Anlatılmak istenen her neyse, yolu bu olmamalı hiç bir insan zihninde. 

Ortam öyle kötü ki, güvensiz, huzursuz, tedirginiz. 
İzole yaşamalı diyor bi yanım. Evinde, işinde, sakin sessiz, haber kaynaklarından uzak, ne ile Nasıl mutluysan öyle yaşa diyor. 
Çiçek yetiştir, örgü ör, hiç biri olmasa hayal kur diyor. 


Motivasyonumu, enerjimi korumaya çalışıyorum kendimce. İyi günler görsün yavrularımız diye dua ediyorum.

Küçücük şeylerle Mutlu olurken, aslında herbirinin bir mucize olduğunu biliyorum.
Kuru dala can verenin, bizi koruduğunu biliyorum.

Derin bi duygusallık ile büyük bir sakinlik içindeyim bu aralar. Çok sevinemiyorum bi yanım kırık dökük. Lanetler okuyup, beddualar ediyor içimdeki insani ruh.
Bi de ne gelir elden diye Kocaman bi soru işaretim var aklımda saplı duran.

Sonra şükür sebeplerimi alıp kucağıma, yatağıma yatıyor, tüm insanlığın içine iyilik tohumları saçılsın diye dua ediyorum.
Kötü olabilirdik hepimiz , iyiliği seçmeseydik. 
Kimsenin hayatı kolaylık rahatlık içinde dertsiz tasasız geçmiyor ki, hepimizin derin izleri, hırsları, hınçları, öfkeleri var. Ama o duyguların esiri olmamak için iyiliği besledik özveriyle. 
İnsanoğlu öleceğiz hepimiz. Toprak olacağız. Bu neyin savaşı? 
Gerçekten anlamıyorum. 
Can almak bu kadar kolay mı? 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder