GEL KATIL BİZE :)

27 Mart 2016 Pazar

TAVŞAN MEVSİMİ. PASKALYA


Sevimli şeyler beni Mutlu ediyor, kutlaması, Bayram'ı inancı , amacı ile ilgilenmiyorum. 
Yılbaşında yaptığım kırmızı beyaz yeşil ürünlere, yeni yıl ışıltısını sevmeme o kadar eleştiri alıyorum ki, insanlar acımasızca yazıp çiziyor. 
Oysakiben sadece içinde iyilik , birilerini sevindirme , renk , neşe ve işçilik barındıran şeyleri seviyor ve hayatımda onlara yer veriyorum. 

Tilda bebekleri yaparken aldığım kitaplarda tavşanların kalıplarına vardı. 
Henüz bir tavşan dikme fırsatım olmadı ama hedeflerim arasında kendileri. 

Rengarenk yumurtalar, ve o yumurtalar üzerine yapılan işçilikler hayret verici. Detaylar muazzam titizlikle çalışılmış . 


El emeği her yerde öne çıkıyor. Fabrikasyon ürünlerden sıyrılıyor. Ve değer görüyor, emeği anlayan bir kitle tarafından. 

Pinterest harika fikirler ile dolu. Gerçekten akıl akıldan üstündür derler ya öyle. 
Yurt içinde, yurt dışında görsel zevkini el emeği ile birleştiren bir çok bayan harikalar yaratmış. 

Gördükçe örnekleri , her işi bir kenara bırakıp, öyle günlerce çalışmak , harmanladığım fikirlerle kendime has çalışmak istiyorum. 
Günlük telaşlar insanın aklına gelen fikirleri de alıp götürüyor.
Yemek , tertip, düzen, iş, planlar, programlar,zamanla yarış derken, yapmak istediğim fikirler uçup gidiyor aklımdan. 
O yüzden artık Kocaman bir resim defterim var, aklıma gelenleri çiziyor, bazı notlar alıyorum. Renkleri oturtuyorum aklımda. Eskiz çalışmaları yapıyorum. Bu sayede, ürün taslaklarım da arşivlenmiş oluyor.  

Biz Paskalya Bayram'ı yapmıyor olabiliriz ama kahvaltıda evin minikleri için böyle bir sunum onların iştahını açabilir bence, önemli olan niyet niyet 😉


Minik üçgen bayrakları ile bayan tavşan bitmek üzere. 
Aklımda daha neler var neler... 

Mantarıyla, tavşanıyla çok tatlı değiller mi sizcede ?
Ne ile mutlu oluyorsanız onu yapın bence. 
Boş verin dışarıdan gelen sesleri. İç sesiniz en doğru yol göstericinizdir bence. 
Bu arada okulların kapanmasına 55 iş günü kalmış. (Hafta sonları hariç) 
Yaz boyunca bölünmeden , ara vermeden, telaşsızca atölyeme Zaman ayırmak ve çok çalışmak istiyorum da. Çabuk geçsin Zaman olur mu? 
Birde bugün sevgili Gülnurcum beni acayip motive etti. Resmen akupunktur yaptırmış gibiyim iştah falan kalmadı. Umarım böyle gider. Şu psikoloji ile aç yaşayabilirim yani o derece. 
Sabah bunları hatırlayarak uyanmak istiyorum. 
İyi geceler 
Mutlu geçsin haftanız.  


2 yorum:

  1. İç açıcı bir blog el işleriniz birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  2. Ah Elifciğim benide çok eleştiriyorlar bu tarz etkinlikleri sevdiğim için.Ben boş verip keyfini çıkarıyorum.Sende öyle yap lütfen.Ayrıca ilk tavşancığı Iğdır'a bekliyorum.Sizinle birlikte malum burada her şey sınırlı...Şehr-i Iğdır'dan sevgiler....

    YanıtlaSil