GEL KATIL BİZE :)

5 Nisan 2016 Salı

BEZ BEBEK DİKİYORUZ

Son günlerde bez bebekler ile uğraşıyorum. 
Oğlumun resim öğretmeni dünya bebekleri ve kostümleri üzerine bir ödev verdi. 
Ne yapabiliriz diye düşünürken , kızıl derili bebek geldi aklıma. 

Esmer tenli bir kızıl derili çalıştık oğlumla.
Okulda çocuklara da verdim kalıpları, her çocuk kendi bez bebeğini çizdi , doldurdu. Ve şimdi giydirecekler istedikleri ülkelere uygun kıyafetlerle. 


İstekli öğrencilerle çalışmak çok keyifli. 
Severek hevesle yaptıklarını görünce , daha çok şey aktarmak istiyoruz biz öğretmenlerde. 

Kız erkek farketmiyor, ilgi ve yetenek varsa , harika işler çıkıyor ortaya.


Kostümleri oğlum araştırdı, bir çok yerli kıyafetini harmanlayıp böyle giydirdik. 
Bana çocukluğumun çizgi filmi YAKARİ yi hatırlattı bu bebek. 

Hızımızı alamayıp birde Hintli bebek çalıştık. Alnında beni, pullu saç aksesuarı , omuzdan detaylı elbisesi ile bu bebeği de çok sevdik. 

Saçlarını yapmaya bayılıyorum . Eskidende çok severdim model model saçlar yapmayı . Kendi bebeklerime milyon tane model uygulardım. Bazılarının saçını kestiğim de oldu hani . 

Şipşirin şeyleri çok seviyorum. Yaşla ilişkisiz bişey bu.


Burada da bir Meksika bebeği için kıyafet dikiyoruz. 

Fırfırlı ve rengarenk....

Atölyede atmosfer gün geçtikçe daha bi güzel oldu Bahar'ın gelişiyle. 
Çimenler, güneş, kapı önü sohbetleri, çay kahve molaları.... 
Yolunuz düşerse Bursa'ya bekleriz sizi de. 

Çayıra çimene karşı ışıklı ışıklı çalışmak çok hoş. 

Biten ürünleri asıyoruz duvarlara. Dönem dönem yer değiştirip geziyor evin her yerini bu ürünler. 

Baktıkça Mutlu olunası objeler hep olsun etrafımızda. Neşe ve renk katsın hayatımıza. 
Mutlu geçsin haftanız. 
Öperim göz kapaklarınızdan . 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder