GEL KATIL BİZE :)

9 Nisan 2016 Cumartesi

GERİYE DÖNSEK... LİSE YILLARINA MESELA

Dönsek , doyamadığımız , kıymetini bilemediğimiz yılları yeniden yaşasak. 
Lise yıllarına dönsek mesela. 
O en deli Çağlar'a. Şimdiki aklımızla. 
Neler değişirdi kimbilir? 
Kırdıklarımızdan , üzdüklerimizden özür dilesek, 
Hatalarımızı görebilsek, kararlarımızı gözden geçirsek. 
Ve en sevinçli anlarımızı tekrar tekrar yaşasak. 
Günlüklerim vardı benim, her gece usanmadan yazdım yıllarca. 
Evdekiler okuyor diye , alıp iş yerine götürmüştüm. 
İş yerim de bir radyo istasyonu. 
Radyo programı yaptım bir yılı aşkın bi süre. 
Orada kasetlerin altındaki dolaba koyardım ECE AJANDASI günlüğümü. 
Meğer orada da okuyan varmış. 
Eskiden köşe bucak saklardım yazdıklarımı , şimdi ulaşabilen herkes okuyor bak. 
Yazmak aşk gibi. 
Vazgeçemiyor insan. 
Eskiden radyoda da favori şarkılarım vardı. Hala var. O zaman herkese dinletirdim en sevdiklerimi. Şimdi ise minicik bir bellekte yanımda taşıyorum. İmkan olan her yerde dinlemek için. 
JALE- üzgünüm vardı mesela hatırlayanlar var mı? 
Sanırım milyar kez dinledim. 
Şimdi de BAĞDAT var favori şarkım. 
Sıkı bir sezen aksu dinleyicisiydim 
O günleri düşünüyorum , bazen çok özlüyorum, lise - üniversite çağlarım çok hızlı geçip gitti. Tekrar tekrar yaşamak isterdim . 
Öğrenci evinde , zorluklarla başedebilmek güçtü ama güzeldi. 
Odunumuzun bittiği, sobamızın tüttüğü zamanlar... 
Kapımın önüne yığılan , kucak kucak içeriye taşıdığım tahta parçaları, tane ile aldığım ekşi nar, gramla alınan peynir, annelerimizin gönderdiği yiyecekler, vize final haftaları, sabaha dek süren yağlı boya tablolar. Aç kalmalar, derse geç kalmalar, süprizler, ansızın karşımıza çıkıverenler...
İşte böyle böyle olgunlaştık, oturaklı olduk. Piştik. Zorlukların üstesinden gelmeyi öğrendik. Oysa hayat şimdi daha zormuş. Daha yorucu. 
Bi süreliğine beni o günlere ışınlasa biri. 
Öyle deli, öyle Çılgın , öyle Mert ve pervasız olsak yine, bi süreliğine. 
Özledim belki....belki de doyamadım... Ay bir iki melodi ile nasıl da ışınlanıyor insan geçmişe. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder