GEL KATIL BİZE :)

28 Nisan 2016 Perşembe

Scullentlere anlattım hayallerimi

 Yaş aldıkça sadeleşiyor mu insan ?
Yada Mutlu olduğu şeyler mi değişiyor acaba? 
Küçük şeylerden mutlu olanlar kulubüne kendimi bildim bileli üyeyim de, artık daha da küçük şeylerden mutlu oluyorum sanki. 

Geçenlerde gittiğim bir kermesten bu şirin kolyeyi aldım. Amanın bi mutluyum ki şu kolye yüzünden. 
Avucumun içinde hep. 
Bahar gibi.. 



Son dönemde bir succulentsevdası var herkeslerde. Bende dahil. 
Evde balkonda bi sürü türünü yetiştiriyorum. Her gün bakıyorum beybi scullent çıkan minik yavrularına. 
Sevdiğimi biliyorlar sanırım. Pıspırıl oldu yaprakları . Plastik gibi parlıyorlar. ( maşallah diyoruz hepbirlikte)
 

Artık doğum günleri ve nikahların hediyelikleri oldular. 
Gümüş saksılar içinde ne kadar da şık değil mi ?
Bence hoş ve sevindirici bi tercih olur ki. 


Tüm balkonu sera yapıp içini çiçeklerle doldurasım var. 

Bide renklerle Mutlu oluyorum . O

Minik cupcake  Kurabiye renk renk drajeler öyle sadece fanuslarda bile dursa bakarken seviniyorum.  


Daha sakin, daha doğal, daha yalın, telefonun daha az çaldığı, sessizliğin hakim olduğu,zamanla yarışın olmadığı  
Koşturmacalardan uzak , kendi kendine yetebilen biri olarak hayatını sürdürmek , 
Biraz yeşil, biraz mavi, bol hobi, yazın dikiş, seyahat, kışın örgü , şömine sıcaklığı. 
Eşin elinden bi mangal sefası...
Biraz akşam yürüyüşü ıhlamur kokusu altında. 
Hırs ve aşırılıklardan , birde sahte insanlardan uzak. Ama çok uzak ... 
Yüreğini ısıyan ne varsa onlarla kurduğun steril bir hayat . 
Gereksiz herşeyden arınmış olarak...








4 yorum:

  1. sizi ilgiyle takip ediyorum bende bursadayim ama atolyeniz nerde ogrenebilir miyim belki bi gun ziyarete gelirim

    YanıtlaSil
  2. sizi ilgiyle takip ediyorum bende bursadayim ama atolyeniz nerde ogrenebilir miyim belki bi gun ziyarete gelirim

    YanıtlaSil
  3. Sizi bugün keşfettim nette
    Bursadayım ben de
    Atölyeniz nerede acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden cevap vermiyor merak ediyorum

      Sil