GEL KATIL BİZE :)

26 Eylül 2016 Pazartesi


Eylül ayı benim için yedek kıyafet torbası üretim ayı oluyor her yıl.  
Okulların açılmasıyla, annelerden en çok gelen istek bu yönde.  
Milyon  tane yedek torbası dikiyorum.
Bu defa sevgili Hobizum minnak mı minnak sevimli bir kedi baskısı yapmış.  


Öyle baktıkça mutlu eden bi şey bu.
Hemen aklıma Bernacım geldi. Ve onu için supriz bir bez Torba diktim.


Birde minik kaktüs koydum ki neşeli olsun. 
Bu çok amaçlı bir torba oldu. İçine ne isterse koysun.  İsterse hayallerini doldurup her gün bi tane çekip gerçeğe dönüştürün. 


Seviyorum arkadaşımı.  Yüreği kin öfke kıskançlık ve kötülükten etkilenmeden muhafaza edilmiş kaç kişi kaldı ki çevremizde.  İşte Berna da bu dünyada yaşamıyor gibi iyi niyet ülkesinden her sabah bizim okula ışınlanıyor bence.
Öğrenciler de çok şanslı. İşine renk katarak matematiği heyecanlı hale getiren farklı uygulamaları ile çocuklardaki değişimi hissedebiliyorum tenefüslerde. 
Hangi sınıfta bi hareketlilik, bi sıra düzeni varsa, anlıyoruz ki ders matematik.
Birde derse girerken koluna taktiği topkek poşeti var. 
Zor soruları bilenlerin hep bi hediyesi olur onun dersinde.
Ya bi çikolatalı gofret, ya bi topkek... 
Küçülüp  öğrencisi olasım var. 
Belki böyle bir öğretmenim olsaydı , matematik en ürkünç ders olarak kalmazdı hatrımda.
 İşte kedi seven, iyi niyet ülkesi mensubu Bernamızın
Çok amaçlı torbası onun yarın sabahki mutluluğu olsun demek istedim kısaca...
Heyyy hayat! 
Hep iyi insanlar çıkar karşımıza....




1 yorum: