GEL KATIL BİZE :)

11 Ekim 2016 Salı

ARI GİBİ ,BAL GİBİ ,GÜNEŞ GİBİ SARI ....


Güneşi sevdiğimden mi bilmem sarıyı da bi o kadar çok seviyorum.
Papatya gibi , ay çiçeği gibi hissediyorum kendimi. Musmutlu işte.
Okulun en renkli öğretmeniyim sanırım giyim konusunda. Branşımın gereği mi desem  , renkleri seviyorum mu desem bilemedim.




Öyle çiçekli böcekli, fiyonklu şeyleri seviyorum evvelden beri.


Bakınca mutlu eden detayları kim sevmez ki ? 


Sarı demişken Cascansu'muzun hoşgeldin bebek partisi için sarı mı sarı, ballı mı ballı bir kuşak hazırladım geçtiğimiz günlerde ...
Minik bir Ali Demir SARIBAL katılacak yakında aramıza. 
İşte tüm telaşemiz , supriz parti içindi.

Her detay bal, arı ve sarı konsepti ile hazırlanmıştı. Mekanımız tabiki Nevale By Elemeği...


Sanırım hayatımda gördüğüm en güzel hamile kendisi.
Sağlıkla kucağına alsın minik kuzusunu. 


Ballar, naif bir süsleme ile sunulmuştu ki birde sarı güneş ışığı vurunca bal kavanozuna,gel bu anı ölümsüzleştir dedi görüntü.  


Neden sevdiğimi bilmiyorum , ama ışığı, gün ışığının nesneler ve insanlar üzerindeki değişim etkisini, iklim bahar olduğunda doğadaki pırıltıyı ,  hissettirdiği ılık dokunuşu seviyorum.
Güneşin kızı olabilir miyim izninizle? 
Seviyoruz da birbirimizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder