GEL KATIL BİZE :)

13 Ekim 2016 Perşembe

BİR ŞAİR TASVİR ETMİŞ, BİR RESSAM RESMETMİŞ SANKİ HAZAN RENGİ GOK YÜZÜNÜ

Nasıl bir iklim değişikliği bu anlamıyorum. 
Sabah okula giderken , sesinden öte soğuk oluyor , sıkı sıkı giyinip  çıkıyorum evden.
İlk dersler iyi gidiyor , sonra bi bunaltıcı sıcaklıkla başlıyoruz mont ve hırkayı çıkartmaya.  
Öğlen okul çıkışında, yazdan kalma bi hava...
Terliyoruz hatta...
Sonra akşam üzeri titreten bi soğuk geri geliyor.
Gündüz ile gece arasındaki işi farkı uçurum  tabi...
Bünye hangisine uyum sağlaması gerektiğini anlayamadan grip gelip giriveriyor eve.
Evdeki bir kişi hasta oldu mu geçmiş olsun.
Tüm ev halkının yakasına yapışmadan da gitmiyor. 


Bu akşam üzeri tamda böyle bir gökyüzüne tanıklık ettik bursa halkı olarak. 
Evin içine yansıyan sapsarı bir hava ile balkona çıktım.  Hiç bu kadar sarı görmemiştim gökyüzünü. 
Sanki bir akşam şairi resminiye tasvir etmiş bir usta ressam da hazan rengine boyamıştı göğü. 

Uzun müddet izledim.
Bana lise yıllarımdaki edebiyat derslerinden tavırları hatırlattı  ...
Severdim şiiri. 
Ve şairlerin ruh halini anlamaya çalışmayı.
 Derin düşünürdüm ben eskidende  ...
Hiç bir zaman ÖYLESİNE bakmadım hayata... 
En derini hissetmeyi denedim.
Ve galiba bu yüzden çok sevebilmeyi öğrendim    ...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder