GEL KATIL BİZE :)

12 Ekim 2016 Çarşamba

ÇİÇEKLİ PASPASLAR SERDİM YOLLARINA







Son yıllarda organizasyon ve dekor konusunda çağ atladı ülkem.  
Bununla birlikte arz talep doğrultusunda bir çok yeni ürün de bizlere ulaştı.  
Eskiden sadece toptancılarda  bulunan ürünler artık semt pazarlarında dahi var. 
Zeki ve çalışkan yurdum kadını becerikli tabiki.
Görseller zaten pinterestte bi dolu...
Birazda merakı ve hevesi varsa, azıcık araştırıyorsa, elinden kurtulur mu? 



Malzemeye ulaşmak artık çok kolay inanın. Ulasamadiklarimuzda bir iki "tık " ile kapımızda zaten.
Bundan sonrası azim zevk ve biraz kabiliyet işi. 
Demem o ki, isteyen bir çok kişi bulunduğu ortama renk katacak minik dokunuşlar yapabilir. 


Ben malzemelerimi stokladığım gün, 100 çift yeni ayakkabı almış kadının mutluluğunu yaşıyorum şahsen. 
Bakıp bakıp yeni fikirler üretiyorum. 
Bakıp bakıp mutlu oluyorum.
Sonra ellerim giriyor devreye... o andan itibaren beni devre dışı bırakıyor ellerim. Ezberlenmiş bir işi yapar gibi , tereddütsüz çalışıyor asice...



Neyi nasıl yerleştirecegimi, hangi rengi kullanmam gerektiğini, hepsini ellerim  biliyor.
Ve bir süre sonra ortaya sevilesi ürünler çıkıyor. 
Bu tür işler ile uğraşırken  kendimi unuttuğum, saatin kaç olduğunun farkına varmadığım doğru.  


Biten her ürünün karşısına geçip, izlemeyi, paketlemeyi, onlarla vedalaşmak önce fotoğraflarını çekmeyi seviyorum. 
 Sizlerde çiçekli paspas yapmak isterseniz , sıcak silikon tabancası ve bir kaç demet çiçekle bunu yapabilirsiniz .
Hatta birde çelenk yapıp, takım olarak kapıya asabilirsiniz.  
Baktıkça sizi de mutlu eder, kapınızı çalanları da....
Sevgi ile rengarenk kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder